* Lavazza nie jest powiązana, wspierana ani sponsorowana przez Nespresso
Chcemy, aby każda filiżanka kawy była doznaniem wyjątkowym, innowacyjnym i zrównoważonym
Przyjęta już w 1935 roku wizja Lavazzy stawia na pierwszym miejscu dziedzictwo gospodarcze, ludzkie, środowiskowe i kulturowe krajów, w których działaliśmy i działamy nadal.
Od samego początku Lavazza Group stawiała na łączenie doskonałości, zrównoważonego rozwoju i innowacji, gwarantujących najwyższą jakość kawy przy możliwie najmniejszym wpływie na środowisko.
Dzięki temu każda filiżanka kawy to wyjątkowe i przyjazne środowisku doznanie, którym można delektować się w każdej chwili, nie rezygnując z jakości.
Manifest Lavazza Group „Blend for Better” to wyraz naszego zaangażowania w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju Agendy 2030 ONZ. Manifest ten świadczy bezpośrednio o naszych ambicjach, aby nie tylko produkować kawę najwyższej jakości, ale robić to w sposób zrównoważony, uwzględniając zasady zrównoważonego rozwoju we wszystkich działaniach i procesach.
Gdy Lavazza Group przystąpiła do realizacji tych zasad, jednym z najbardziej znaczących sposobów pozytywnego oddziaływania na płaszczyźnie społecznej, ekonomicznej i środowiskowej było wytwarzanie zrównoważonych produktów. Weźmy za przykład jeden z naszych najbardziej popularnych zrównoważonych produktów: ekologiczne kapsułki Lavazza. Wykonane są z kompostowalnego biopolimeru i, co najważniejsze, przy prawidłowym przetworzeniu ulegają biodegradacji w ciągu 180 dni.
Kolejnym ważnym działaniem wartym odnotowania było wsparcie – finansowe i nie tylko – przez Lavazzę projektów zrównoważonego rozwoju służących poprawie warunków pracy i życia lokalnych społeczności, w których działamy. Ponieważ Lavazza Group zawsze stawia ludzi w centrum każdego projektu, mamy nadzieję, że poprzez te inicjatywy uda nam się stworzyć środowisko pracy, które chroni ludzi, jakość życia ich i ich rodzin.
Oprócz wielu projektów i inicjatyw, które świadczą o innowacyjnym i ekologicznym podejściu Lavazza Group, z dumą wymieniamy poniżej niektóre z naszych najcenniejszych osiągnięć – nasze certyfikaty. Na każdy z nich zapracowaliśmy, poświęcając cenny czas i środki.
· Rainforest Alliance: Certyfikat ten oznacza, że zobowiązaliśmy się oferować produkty pochodzące z plantacji certyfikowanych przez Rainforest Alliance. Ta ważna pieczęć to symbol marek i firm, które angażują się w pobudzanie rozwoju gospodarczego, budowanie prężnych społeczności i ochronę naszego środowiska.
· Certyfikacja produktu TÜV Austria: Certyfikat ten potwierdza, że produkty takie jak kapsułki Lavazza Eco Caps podlegają przemysłowemu kompostowaniu, ponieważ są zgodne z międzynarodową normą EN 13432, o czym świadczy ich certyfikacja przez TÜV Austria. Produkty z certyfikatem TÜV AUSTRIA mają często znaczącą przewagę nad konkurencją, ponieważ stanowią obiektywny dowód jakości produktu.
· Certyfikat produkcji ekologicznej: Certyfikat ten otrzymują marki i firmy, które oferują produkt pozyskany zgodnie z procesami produkcyjnymi spełniającymi wymogi przepisów Unii Europejskiej dotyczących rolnictwa ekologicznego.
· Certyfikat WELL Health-Safety Rating: Lavazza Group wybrała do wdrożenia protokół WELL Health-Safety, aby chronić wszystkie osoby przebywające w jej przestrzeniach. Budynki z tym certyfikatem można rozpoznać po umieszczonym przy wejściu znaku WELL Health-Safety Rating. Niemniej wszystkie obiekty Lavazza Group na całym świecie realizują wartości jakości, bezpieczeństwa, piękna i dobrostanu
· Certyfikat LEED®: Certyfikat Leadership in Energy and Environmental Design to najbardziej znane na świecie wyróżnienie za wydajność energetyczną i środowiskową. Budynek Nuvola Lavazza, nowe Lavazza Corporate Management Centre, uzyskał już certyfikat LEED® na poziomie PLATINUM, jeden z najwyższych poziomów certyfikacji. Jest to obecnie jeden z najbardziej ekologicznych budynków na świecie
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój