Back
HISTORIE LAVAZZA
 Lavazza i Jannik Sinner  Lavazza i Jannik Sinner

Jannik beyond sinner

przez Zespół Lavazza 2–3 minuty

Jannik Sinner. Cudowne dziecko tenisa, pierwszy Włoch w historii, który zajął najwyższe miejsce w klasyfikacji światowej w oficjalnym rankingu ATP. Ma zaledwie 22 lata. Co jeszcze można dodać? Pomimo młodego wieku przyciągnął uwagę całego świata dzięki swoim umiejętnościom i bezprecedensowym osiągnięciom w najbardziej prestiżowych zawodach.

Dzięki zwycięstwu na Australian Open w styczniu 2024 r., a także licznym innym prestiżowym osiągnięciom po tym wydarzeniu, Sinner zdecydowanie przyciągnął uwagę świata – a my jesteśmy gotowi nadal stać u jego boku, tak jak robimy to od roku 2019.

Sinner, zawodnik i ambasador marki Lavazza

Dla marki Lavazza Jannik Sinner jest kimś więcej niż światowym ambasadorem sportu. Ta współpraca partnerska łączy pasję Sinnera i marki Lavazza do doskonałości oraz najwyższej jakości rzemiosła. Lavazza wie, że młode talenty trzeba pielęgnować i wierzy, że Jannik ma potencjał, by kształtować przyszłość tenisa.

Po wygraniu swojego pierwszego Wielkiego Szlema na Australian Open w styczniu 2024 r. Sinner kontynuował swoją zwycięską passę, zajmując 1. miejsce na Rotterdam Open w lutym i świetnie rozpoczynając Miami Open w marcu, gdzie pokonał już Australijczyka Christophera O’Connella i wkrótce zagra z Czechem Tomasem Machaciem o miejsce w półfinale. Z pewnością będziemy śledzić jego kolejne poczynania w tym roku.

Lis: logo Sinnera

Jannik Sinner, znany przyjaciołom i fanom jako „Lis”, sięgnął do swojej dawnej, szkolnej ksywki , aby stworzyć tajemnicze logo. Uszy lisa symbolizują góry północnych Włoch, gdzie się wychował i spędził większość dzieciństwa na stokach jako wyczynowy narciarz, zanim jego pasja do tenisa wzięła górę. Linie na logo przedstawiają kąty kortu tenisowego i tworzą jego inicjały: J i S.

Carota Boys, fani Jannika Sinnera z marką Lavazza

Fani Sinnera mogą już wiedzieć o grupie jego najbardziej oddanych kibiców, Carota Boys – gronie włoskich przyjaciół i fanatyków tenisa. Carota Boys podążają za Jannikiem po całym świecie, aby oglądać jego występy, zawsze przebrani na tę okazję w jaskrawo pomarańczowe kostiumy marchewek.

Gdy następnym razem będziesz oglądać rywalizację Jannika Sinnera, koniecznie wypatruj w tłumie grupy kibicujących marchewek – nie sposób ich przegapić.

JANNIK PODCZAS WIMBLEDONU

Jannik Beyond Sinner

Nasz projekt „Jannik Beyond Sinner” ujawnia rzadko widziane oblicze młodego mistrza, pozwalając fanom poznać go jako osobę. Marka Lavazza towarzyszy Jannikowi w jego karierze od samego początku, a jako główny partner kilku wysoce prestiżowych wydarzeń, w tym turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Nitto ATP finals, mieliśmy szczęście poznać bliżej osobę stojącą za mistrzowskimi tytułami.

JANNIK PODCZAS US OPEN

Podczas Roland Garros spotkaliśmy się z Jannikiem, aby porozmawiać o wszystkim: od jego rytuałów przedmeczowych po kawę i jedzenie. Mówiąc o odpowiednim nastawieniu przed meczem, podkreślił znaczenie rozluźnienia się, zjedzenia zdrowego posiłku i, co najważniejsze, skupienia się na następnej rundzie. Jannik miłość do dobrego jedzenia ma po swoim ojcu, profesjonalnym kucharzu. Podzielił się z nami swoim corocznym rytuałem próbowania nowych potraw podczas każdej wizyty w Paryżu.

JANNIK NA ROLAND GARROS

Cappuccino „Jannik Sinner”

A jeśli chodzi o kawę? Ulubionym napojem Jannika jest cappuccino.

W zeszłym roku Lavazza zaprosiła Jannika do swojego flagowego sklepu w Szanghaju na specjalną niespodziankę. Zapraszając Jannika za ladę, przedstawiliśmy mu nasze najnowsze dzieło: cappuccino Sinner z sekretnym składnikiem – marchewką, zaskakując go również niespodziewaną wizytą nie kogo innego, jak jego fanów Carota Boys.

JANNIK W SZANGHAJU


OBSŁUGA KLIENTA

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź często zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

FLAGOWY SKLEP

Skosztuj autentycznego smaku kawy Lavazza w naszych sklepach.