* Lavazza nie jest powiązana, wspierana ani sponsorowana przez Nespresso
Dali się ponieść entuzjazmowi i swoje wyjątkowe związki z kawą Lavazza przedstawili w formie autoportretów. Pod kierownictwem agencji Armando Testa, która była również zaangażowana w przygotowanie kalendarza na ten rok, tych 12 fotografów sportretowało się w niezwykły, innowacyjny i pełen wyobraźni sposób.
„Lavazzers” to nazwa dwudziestej edycji Kalendarza Lavazza, który dla uczczenia tak ważnego wydarzenia połączył 12 mistrzów fotografii, dzięki którym kalendarz cieszył się takim sukcesem przez te wszystkie lata. Erwin Olaf, Thierry Le Gouès, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Elliott Erwitt, Finlay MacKay, Mark Seliger, Annie Leibovitz, Albert Watson, David LaChapelle, Ellen von Unwerth dali się ponieść entuzjazmowi i swoje wyjątkowe związki z kawą Lavazza przedstawili w formie autoportretów. Pod kierownictwem agencji Armando Testa, która była również zaangażowana w przygotowanie kalendarza na ten rok, tych 12 fotografów sportretowało się w niezwykły, innowacyjny i pełen wyobraźni sposób.