* Lavazza nie jest powiązana, wspierana ani sponsorowana przez Nespresso
Urodzony w Madrycie w 1968 roku Eugenio Recuenco pracował dla hiszpańskich i międzynarodowych pism oraz przy kampaniach reklamowych dla wielu światowych marek. Jego prace były wystawiane w Madrycie i Barcelonie. Na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions otrzymał Złotego Lwa.
Jego ostatnie projekty: PhotoEspaña na Naarden Fotofestival w Holandii, Art Toronto w 2007 roku, osobista wystawa w Paryżu, Miami Photo Festival oraz Matarte es Matarme, z których zrodził się Kalendarz Fashion Show na rok 2009. Realizował też teledyski, m.in. „Pretendo hablarte”. Zajął pierwsze miejsce podczas Międzynarodowego Tygodnia Filmowego w Meksyku, otrzymał złotą nagrodę (Gold Award) w kategorii Grafika i brązową (Bronze Award) w kategorii Kampania Zewnętrzna na festiwalu Sol Festival. Był również odpowiedzialny za przygotowanie scenerii oraz kierownictwo artystyczne wystawianej w Nowym Jorku opery „Huguenoci”.
W scenerii miasta bezprawia w stylu amerykańskich komiksów z lat 40. ubiegłego wieku, Eugenio Recuenco uwiecznia zmysłowe super-bohaterki, których nieomylność wywodzi się z espresso Lavazza. Dzięki mistrzowskiemu użyciu światła i koloru, każda fotografia do kalendarza Lavazza na 2007 rok przywodzi na myśl aromat kawy. Eugenio Recuenco jest uważany za jednego z najbardziej kreatywnych współczesnych fotografów w Hiszpanii. Na całym świecie znany jest ze swych prac dla wydawnictw i przemysłu reklamowego. Jego niezwykle osobisty styl został zdefiniowany jako „kinematograficzny” i „malarski”.